2012. augusztus 29., szerda

Balatoni nyár 3.

"...lettél volna katona..."



 Már az érkezésünk napján elhaladtunk a katonai "kiállítás" mellett. Az út  mentén volt: irdatlan nagy indítórakétákkal, harckocsikkal, tankokkal (bár, lehet, hogy a két utóbbi ugyanaz?) és persze helikopterekkel.



Mert, hát Barnu  azt is nagyon szereti, Sam (gy.k.: tűzoltó) mellett a tartalék foglalkozás a hegyimentő, és szigorúan helikopteres hegyimentő. Ahogy elmentünk mellette - persze Zsolti is lassított ;) - egyből mutatta is nekem: "Na, látod Anya, olyat akarok". Mintha csak azért nem kapott volna eddig helikoptert (nem játékot!!! igaziiiit!), mert én nem tudom, mi az, hogy néz ki...

Aztán, egyik nap el is mentünk megnézni. Zsolti szerette volna rendesen megtekinteni a kiállítást, alaposan szemügyre venni a fegyvereket, meg mindenféle ölő-gyilkoló szerszámokat, de hiába mondta, hogy itt aztán sorba kell haladni, Barnut nagyon nem foglalkoztatta a sorrend: "Apa, sajnos először a helikoptert kell megnézni." Majd: "A HELIKOPTEEEERT!" és végül: "APAAAA A HELIKOPTERT AKAROOOOOM!!!" Ezt már Zsolti is meghallotta, és nem volt mit tenni hátulról kellett kezdeni a megtekintést, és hatszor, vagy nyolcszor sorban állni, hogy beülhessen újra és újra a helikopterbe. Szerintem, ha nem lett volna ott más, most is ott ülne...

Végül, valamilyen fondorlattal Zsolti elvontatta onnan. Erről azonban nem tudok beszámolni, mert Andris halálosan megunta az egészet, és különben is éhes volt, meg álmos, így én kerestem valamilyen árnyékosabb helyet. Sajnos, erről nincsen fotó, pedig - Kati is megirigyelhette volna - nagyon stílusosan voltunk felöltözve, zöld-barna kendőbe volt Andris kötve, és a kis buksiján is terepszínű volt a kendő, amíg el nem hajította. Egyszerűen nem bír elviselni a fején semmit. Azt szereti, ha fújja a haját a szél.
Szóval, végül megnézték a fiúk a gyilkoló szerszámokat, és egy harckocsit is "vezetett" Barnus.

Nagyon tetszett neki minden, de továbbra is Sam akar lenni. Azért végül is, jobb, mintha katona akarna lenni, vagy kommandós, ilyen is volt a családban ;)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem is jobb a tűzoltó, azok mindig olyan fess férfiak! Jajj, már, hát tényleg akartam kommandós is lenni,de látod, csak eljutottam a trx-ig, ami már majdnem kommandós kiképzés, szóval semmi sincsen veszve :DDDD Barnus übernagyoncuki a képeken, Andriskát meg hiányolom róluk, azért őt is betehettétek volna a helikopterbe :D

    VálaszTörlés