2012. augusztus 29., szerda

Szilva vacsora

...pontosabban uzsonna.
Andris nagyon szereti a szilvát, és most sikerült is finomat venni a piacon. A paradicsomos nénitől, akinek már sajnos nincsen paradicsomja, de úgy tűnik nem rossz a szilvája. Persze, meg sem közelíti, amit a Mátrában ettünk a múltkor. Az egyszerűen olyan volt, mintha a szilva héja alá lekvárt töltött volna a bácsi, akitől Zsolti apukája vette. Szerencsére Andrisnak nem kell pépesíteni semmit :)


Ez mi?
Mi lehet? Megehetem?

Ez tényleg finom!
Nagyon finom! Nem adok belőle!!!
Juj, de jó!
Te meg mit csinálsz?
Fotózol? Szép legyek ám!

4 megjegyzés:

  1. Édes kis nyuszifül Andriska, hogy bepózolt már! Remélem a sinlac is bejött neki! puszika!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szereti a sinlacot, köszi szépen! Ezen felbuzdulva, most karob porral kapta a (rizs)tejberizst, és az is nagyon ízlett. Ébredni, nem ébred kevesebbszer, de szereti, és ahogy nézem, jó dolgok vannak benne. Szóval, tényleg köszi! És a kekszet is, azt szerintem az egész zacskóval be tudná nyomni :D

      Törlés
  2. Hát én kész vagyok ettől a kis pasitól, nem is nézem tovább, mert kedvem támad szülni egy fiút. :D Übercuki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így vagyok én is Lizussal. Nagyon-nagyon szép kislány! Azért, hátha lesz még nekünk is :)

      Törlés